Administratief Medewerker

Solliciteer nu!

Als administratief medewerker geef je de nodige administratieve ondersteuning aan het aftersalesteam.

Wat zijn je verantwoordelijkheden en uitdagingen

  • Je houdt prijslijsten up-to-date en controleert de gefactureerde verkoopprijzen.
  • Je volgt vervallen facturen op.
  • Je kijkt de gepresteerde uren van techniekers na en doet de nodige aanpassingen waar nodig.
  • Je zorgt voor de opmaak van de verkoopfacturen en bereidt vorderingsstaten voor.
  • Je analyseert de geregistreerde uren en verbetert waar nodig
  • Je geeft de nodige administratieve ondersteuning aan het aftersalesteam
  • Je komt terecht in het aftersalesteam en je staat nauw in contact met je collega’s van administratie

Waarom wil je bij ons werken

  • Je kiest zelf kiezen wanneer je werkdag start. Je doet dit in samenspraak met je collega’s en je manager.
  • Je kiest zelf kiezen wanneer je werkdag start. Je doet dit in samenspraak met je collega’s en je manager.
  • Je werkt autonoom op kantoor of al eens van thuis uit
  • Je hebt contact met de klant, de leverancier en collega’s waarmee je dagdagelijks samenwerkt
  • Het feestcomité van The Belgian organiseert tal van leuke activiteiten Zo gaan we al eens bowlen of karten, organiseren we een weekendje Amsterdam of laten we een foodtruck komen. Ons Nieuwjaarsfeest en de jaarlijkse BBQ is ondertussen heel gekend bij onze helden.
  • Op het personeelsoverleg krijgt je samen met je collega’s zicht op de resultaten en doelstellingen van The Belgian. En als we onze jaarcijfers halen, ontvangen we een collectieve bonus. 

Wie ben je

  • Je hebt een diploma van het secundaire onderwijs bij voorkeur in een administratieve of boekhoudkundige richting of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je bent resultaats- en klantgericht
  • Je hebt een uitgesproken oog voor detail
  • Je houdt het hoofd koel bij stressmomenten
  • Je hebt relevante kennis opgebouwd in een soortgelijke functie
  • Je kan vlot werken met de MS Office tools en je hebt een oog voor detail.
  • Je ben proactief, discreet, nauwkeurig , klantgericht en kan probleemoplossend denken.
  • Je bent stressbestendig zelfstandig en flexibel ingesteld
  • Je combineert graag teamwork met de nodige zelfstandigheid
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans.

Wat kan je van ons verwachten

  • Een marktconform loon, groeps- en hospitalisatieverzekering, een gsm-abonnement, een telefoonvergoeding, een forfaitaire onkostenvergoeding, maaltijdcheques en ecocheques, bonuspremies,…
  • Een open werksfeer waarin iedereen elkaar met de voornaam aanspreekt. Bij ons ben je geen nummer
  • De kans om zelfstandig en probleemoplossend te werken
  • De nodige opleidingen bij start én nadien, zodat je je blijvend kan verder ontplooien
  • Je krijgt een peter/meter waar je altijd terecht kan voor zowel job inhoudelijke als praktische vragen
  • Wij vinden jouw feedback belangrijk en zullen je dan ook geregeld uitnodigen om van je te laten horen. Zo heb je op regelmatige tijdstippen overlegmomenten met je manager, het ideale moment om zelf ook aan te geven hoe je je voelt in de job en wat je ambities zijn.

Bent u geïnteresseerd in deze uitdagende job?

Stuur dan uw CV op naar HRM@thebelgian.be of vul onderstaand formulier in.

*verplicht

The Belgian houdt zich er aan zorgvuldig om te springen met uw persoonlijke gegevens (conform de GDPR-wetgeving) en deze in geen geval te bezorgen aan derde partijen.