Aftersales Manager

Solliciteer nu!

Je staat in voor het vertalen van de strategie van The Belgian naar een actieplan voor aftersales en de opvolging hiervan. Je doet dit in overleg met de COO en de CEO en draagt hierdoor bij tot het behalen van de strategische doelstellingen.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je waakt over de bestaande processen en procedures en stuurt deze bij om bij te dragen tot een kwalitatieve en (kosten)efficiënte dienstverlening en werking van de dienst.
  • Je coördineert en organiseert de verschillende activiteiten van de dienst, naargelang de prioriteiten en bekwaamheden van elk, en de noden van de klant (hetzij intern of extern) teneinde een efficiënte en doeltreffende service te kunnen bieden die beantwoordt aan de kwaliteitseisen van de organisatie binnen de gestelde termijnen.
  • Je staat in voor het bestendigen en versterken van de bestaande klantenrelaties zodoende klantentevredenheid te realiseren.
  • Je bewerkt ons huidig klantenbestand en je biedt hen de nodige commerciële service
  • Je evalueert prijsaanvragen en orders op realisatie, marge, capaciteit,…
  • Je rapporteert maandelijks over de status van de financiële resultaten en KPI’s met bijhorend actieplan zodoende de vooropgestelde objectieven te behalen.
  • Je neemt de rol van ambassadeur op om op een meer proactieve manier klanten te kunnen adviseren over bijkomende diensten of opportuniteiten.
  • Je houdt je kennis over de sector en leiderschap up-to-date zodat je je rol als people manager verder kan ontwikkelen.
  • Je bouwt een een hecht team van gemotiveerde medewerkers en je moedigt de samenwerking tussen de teamleden aan.
  • Je werkt nauw samen met de andere afdelingen in het bedrijf om zo de meest geschikte oplossing voor de klant en de onderneming in zijn geheel aan te bieden.


Waarom wil je bij ons werken?

  • Je kiest zelf wanneer je werkdag start. Je doet dit in samenspraak met je collega’s, rekening houdend met de wensen van onze klanten.
  • Je werkt autonoom op kantoor of al eens van thuis uit
  • Je volgt je team van planners, projectleiders en techniekers op. Je hebt contact met zowel de klant, de leverancier, het magazijn en je collega managers waarmee je dagdagelijks samenwerkt
  • Er wordt hard gewerkt bij The Belgian maar er is ook tijd voor leuke momenten. Het feestcomité van The Belgian organiseert tal van leuke activiteiten Zo gaan we al eens bowlen of karten, organiseren we een weekendje Amsterdam of laten we een foodtruck komen. Ons Nieuwjaarsfeest en de jaarlijkse BBQ is ondertussen heel gekend bij onze helden.
  • Op het personeelsoverleg krijgt je samen met je collega’s zicht op de resultaten en doelstellingen van The Belgian. En als we onze jaarcijfers halen, ontvangen we een collectieve bonus. 

Wie ben jij?

  • Je hebt minimum een bachelor diploma bij voorkeur met een technische achtergrond.
  • Je hebt minimum 5 jaar ervaring binnen een after sales en/of customer service department,.
  • Je bent heel resultaatgericht en hebt een neus voor business opportuniteiten.
  • Je hebt zeer goede people managementvaardigheden en je bent een geboren coach zodat je je team optimaal kan begeleiden.
  • Je hebt een creatieve geest, met een oog voor continue procesoptimalisatie.
  • Kennis van beveiligingstechnieken, ISO, Incert, VCA…is een extra troef.
  • Je hebt een sterk analytisch denkvermogen en kan snel bijsturen en ingrijpen.
  • Je werkt gestructureerd en verliest de grote lijnen en prioriteiten niet uit het oog.
  • Je hebt een goede kennis van de beide landstalen

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een open werksfeer waarin iedereen elkaar met de voornaam aanspreekt. Bij ons ben je geen nummer
  • Een doorgedreven opleiding om van jou een expert te maken
  • Je krijgt een peter waar je ook na je opstart terecht kan voor technische én andere vragen
  • De kans om zelfstandig en probleemoplossend te werken
  • Wij vinden jouw feedback belangrijk en zullen je dan ook geregeld uitnodigen om van je te laten horen. Dit is  het ideale moment om zelf aan te geven hoe je je voelt in je job en waarmee je eventueel worstelt
  • Een marktconform loon, bedrijfswagen met tankkaart,  groeps- en hospitalisatieverzekering, een gsmabonnement, een gsmvergoeding, onkostenvergoeding, mobiliteitsvergoeding, maaltijdcheques, ecocheques, bijkomende vakantiedagen, sectorpremie en een jaarlijkse bonus gebaseerd op groepsdoelstellingen

Bent u geïnteresseerd in deze uitdagende job?

Stuur dan uw CV op naar HRM@thebelgian.be of vul onderstaand formulier in.

*verplicht

The Belgian houdt zich er aan zorgvuldig om te springen met uw persoonlijke gegevens (conform de GDPR-wetgeving) en deze in geen geval te bezorgen aan derde partijen.