Key Account Manager

Solliciteer nu!

Als Key Account manager weet je de juiste beveiligingsoplossing aan te bieden op maat van de klant.

Wat zijn je verantwoordelijkheden en uitdagingen

  • Je weet de juiste beveiligingsoplossing op maat van de B-to-B klant aan te bieden dankzij onze voortdurende innovaties op vlak van branddetectie, camerabewaking, inbraakbeveiliging, toegangscontrole, gebouwbeheer, videofonie en parlofonie.
  • Je bouwt een goede kennis op omtrent de markt, de producten en de klanten. Je zorgt ervoor dat de kennis van de markt en onze producten ook bij je collega’s up-to-date blijven door je kennis te delen.
  • Je denkt mee met de klant en je bepaalt waar wij voor hem een meerwaarde kunnen bieden
  • Je bewerkt ons huidig klantenbestand en je biedt hen de nodige commerciële service.
  • Je zorgt dat huidige en nieuwe klanten zich nauw betrokken voelen en je houdt de vinger aan de pols door het onderhouden van jouw goede relaties.
  • Je evalueert prijsaanvragen en orders op realisatie, marge, capaciteit,…
  • Je controleert de offertes die door je collega’s van de binnendienst werden gemaakt en occasioneel maak je er zelf ook.
  • Je werkt nauw samen met de andere afdelingen in het bedrijf om zo de meest geschikte oplossing voor de klant en de onderneming in zijn geheel aan te bieden.
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het opmaken van het verkoopplan waarin wordt vastgesteld welke verkoopresultaten The Belgian in de komende tijd wil realiseren en de realisatie van die vooropgestelde KPI’s.

Wie ben je

  • Je hebt minimum een bachelor diploma bij voorkeur met een technische achtergrond.
  • Je hebt een ruime saleservaring en een brede kennis over ondernemerschap in het algemeen.
  • Ervaring in de uitbouw van nieuwe markten is een sterke troef.
  • Je vindt het belangrijk om langdurige klantenrelaties te bouwen.
  • Je hebt een sterke persoonlijkheid, denkt mee over nieuwe opportuniteiten.
  • Je straalt vertrouwen uit en bent zeer gedreven en oplossingsgericht.
  • Je ben proactief, discreet, nauwkeurig , klantgericht en kan probleemoplossend denken.
  • Je bent stressbestendig zelfstandig en flexibel ingesteld.
  • Je combineert graag teamwork met de nodige zelfstandigheid.
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans.

Waarom wil je bij ons werken

  • Je kiest zelf kiezen wanneer je werkdag start. Je doet dit in samenspraak met je collega’s en je manager.
  • Je werkt autonoom op kantoor of al eens van thuis uit.
  • Je hebt contact met de klant, de leverancier en collega’s waarmee je dagdagelijks samenwerkt.
  • Het feest comité van The Belgian organiseert tal van leuke activiteiten Zo gaan we al eens bowlen of karten, organiseren we een weekendje Amsterdam of laten we een foodtruck komen. Ons Nieuwjaarsfeest en de jaarlijkse BBQ is ondertussen heel gekend bij onze helden.
  • Op het personeelsoverleg krijgt je samen met je collega’s zicht op de resultaten en doelstellingen van The Belgian. En als we onze jaarcijfers halen, ontvangen we een collectieve bonus. 

Wat mag je van ons verwachten

  • Een familiale werksfeer: bij ons ben je geen nummer!
  • Een inloopprogramma: je verkent de 1e maand het productgamma en de klanten samen met een collega technieker, een sales engineer een projectleider en je manager.
  • Mogelijkheden om thuis te werken.
  • Mogelijkheden om permanent bij te leren en (door) te groeien.
  • Een bedrijfswagen met tankkaart.
  • Maaltijdcheques en eco-cheques.
  • Een gsm-abonnement en gsm-vergoeding.
  • Een hospitalisatieverzekering en pensioensparen.
  • Een forfaitaire onkostenvergoeding.
  • Verschillende bonuspremies.
  • En een correct brutoloon.

Wat mag je van ons verwachten

Hoe kan je Solliciteren

Stuur je CV naar hrm@thebelgian.be

Bent u geïnteresseerd in deze uitdagende job?

Stuur dan uw CV op naar HRM@thebelgian.be of vul onderstaand formulier in.

*verplicht

The Belgian houdt zich er aan zorgvuldig om te springen met uw persoonlijke gegevens (conform de GDPR-wetgeving) en deze in geen geval te bezorgen aan derde partijen.