Remote Service Operator

Solliciteer nu!

Takenpakket

  • Je biedt technische assistentie op afstand voor alle technische vragen die binnenkomen via mail, telefoon, webapplicatie, enz…
  • Je contacteert de klant en stelt hem de juiste vragen om tot de juiste oplossing van het probleem te komen.
  • Je neemt remote de beveiligingssystemen van klanten over en lost de technische problemen op.
  • Wanneer jouw hulp van op afstand toch niet volstaat, bekijk je samen met de planner wanneer de technici op de baan op een efficiënte wijze kunnen worden ingepland.
  • Je informeert klanten wanneer er een belangrijk probleem is opgedoken.
  • Je documenteert je kennis en deelt deze met je collega’s.

Profiel

Je grootste trots is je technische kennis van meerdere securitytechnieken (brand, inbraak, toegangscontrole en camera’s) daarnaast voldoe je ook aan de volgende criteria:

  • Je hebt een goede technische achtergrond vanuit vorige ervaringen en/of opleiding(en).
  • Je hebt reeds enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie of als securitytechnieker.
  • Je houdt je kennis van de aangeboden securityoplossingen up-to-date en je bent hiervoor bereid om in the field bij te leren.
  • Je beschikt over goede schriftelijke (snel volledige en samenvattende documentatie opmaken) en mondelinge vaardigheden (klanten begroeten, de noden van de klanten begrijpen, antwoorden kunnen formuleren naar de klant).
  • Je communiceert helder en duidelijk in het Nederlands en het Frans.
  • Je bent polyvalent, autonoom, dynamisch, flexibel en assertief.
  • Je bent van nature klantgericht en stressbestendig.
  • Tenslotte verwachten we dat je je inzet om verbeterpunten aan te brengen.

Bent u geïnteresseerd in deze uitdagende job?

Stuur dan uw CV op naar HRM@thebelgian.be of vul onderstaand formulier in.

*verplicht

The Belgian houdt zich er aan zorgvuldig om te springen met uw persoonlijke gegevens (conform de GDPR-wetgeving) en deze in geen geval te bezorgen aan derde partijen.