Skip to Content

ONDERHOUD


Bij het onderhoud komen we 1 keer per jaar langs om uw beveiligingssysteem volledig na te zien en te optimaliseren. Bijkomend heeft u bij een onderhoudscontract ook recht op onze support gedurende 24/24 en 7 dagen op 7. 

Ze beantwoorden uw oproep 24/7 en zijn technisch sterk onderlegd om uw probleem te begrijpen en de juiste instructies aan onze techniekers door te geven. Zij maken service opdrachten op in het ERP systeem die worden toegewezen en doorgestuurd naar een technieker. Deze technieker kan de service opdracht ten alle tijden consulteren via zijn tablet.  

Verder sluit de support de service opdrachten af en volgt de service administratie verder op.


VERDERE VOORDELEN VAN UW ONDERHOUDSCONTRACT:
  • Dankzij het onderhoud zullen malfuncties vroeger ontdekt worden waardoor uw systeem minder kans heeft om niet meer te werken 
  • U kunt erop vertrouwen dat uw systemen blijven werken 
  • Tijdens het onderhoud worden ook updates uitgevoerd die bugs kunnen verwijderen 
  • U bent wettelijk in orde 



Contacteer ons voor uw service oplossingen.